Hayal123 Canim benim oglumunda öyleydi doktora gittigimizde soyledim bağırsakları daha duzene gecmemis damla vermişti ama biberonla emerken ister istemez hava yutuyo ve gaz oluşuyo yazik bebekler hem doymuyo hem üstüne gazdan acı cekiyo cok üzülüyorum