Beliz55 Kızlar yardım edin kızım 4 bucuk aylık beni emmek istemiyor mama veriyorum gaz yapıyor bu dönemden gecenler vardır illaki ne yaptinız.
sebnemrah Beliz55 gazdan dolayı da emmek istemez doktorlar zorlayıp daha çok tiksindirmeyin gerekirse 8saate kadar aç bırakın kendisi istesin diyor ama sen biraz sağıp sütünün tadına bak hormonal bı değişim yaşamış mısın
Annesivekizi Beliz55 tam 3 ay yaşadım aşırı zorlandığım bi süreçti🤦🏻♀️ Genelde uyandığı sıra uyku sersemi emzirdim ya da kucağımda ayakta hoplata zıplata şarkı söyleyerek falan. Mama biberon vermedim hiç çok şükür atlattık o dönemi
Candy_liz Beliz55 bu ayda atak döneminde meme reddi çok yaygın görülüyor, size tavsiyem mamaya biberona yönelmeyin sizi tamamen bırakabilir, eğer sabırla çok üstelemeden atlatırsanız bu dönemi uzunca emebiliyor bebekler, umarım çabuk geçer..
Levazen Annesivekizi o da bişey mi ben memişlere şarkı bile yazdım inatlaşıp almıyor bazen sonra hop gelsin şarkı 😂😂
crnclkk Bebeğim tam 4 aylık aynı sorunu bizde yaşıyoruz mama verdiğim zaman gayet güzel yiyor sütüm olduğu halde beni emerken kafasını çevirip feryat figan ağlıyor. Kendimce ağladığında anlık kucağımda havaya kaldırıp bir kaç sn sakinleştirip yeniden vermeye çalışıyorum şarkılar söyleyerek onun sesini bastırarak emzirmeye çalışıyorum ama gerçekten çok zorluyor. Bir an önce geçer inşallah memeyi tamamen bırakmasından korkuyorum
Anneyimbeeen Beliz55 hangi mamayi veriyorsun seni almıyorsada kendini strese sokup parçalama üzüldugunle kaliyorsun
Semayamac Beliz55 canim bende cok yasadim hep dinlendirici sesler actim emzirirken örnegin elektirik supurge sesi açtım öyle öyle atlattim suan 5 aylıgız arada gene yapiyo bu seferde konusa konusa huzursuz etmeden emzirmeye calisiyorum
Semayamac Beliz55 dene bence canim cunki bebekler fön makinesi sesi elektirik supurge sesleri çok rahatlatiyor bebekleri
Acemianne12 Beliz55 benimde öyle her posta yaxıyorum o kadar çaresiz kaldım ki napıcam bilmiyorum beni emmiyo mamayı emiyo çok üzülüyorum masıl atlatıcaz hiç bilmiyorum bizde 4 ay 10 günlüğüz 😔
Elif-ecre Acemianne12 o kadar kötü ve zor bir durum ki. Benim kızım tam 8 aylık. Resmen çare arıyorum. Ne yapabilirim diye. İçim eziliyor emziremedikçe 😞😞😞
Acemianne12 Elif-ecre 8 aylıkda bile meme reddi oluyomu ama 4 ten sonra daha meme reddi olmuyo demişlerdi
tuananilmoms Beliz55 1-1,5 aydır yaşıyoruz hala tam düzelmiş değil uyanıkken 3-4 dk emiyo yada bazen hiç emmiyor kendini geri itiyor ağlıyor, bende çözümünü uyurken emzirmekte buldum 🤷🏻♀️
Elif-ecre Acemianne12 doğduğu günden bu yana her dönem uğraştım hala daha uğraşıyorum. Ama en sancılısı bu oldu. Ya o pes edecek ya ben. Çünkü öncekilerde en azından geceleri yarı uykulu sıralarında falan emiyordu şimdi onu da yapmıyor