justgotmom Doktorumuz (bebeğimin alerjisinden dolayı) önermediği için biz yaptırmadık.Arkadaşım yaptırdı,1 hafta hastanede yattılar rotanın bütün belirtilerini yaşadılar ve o zamana kadar alerjik belirti göstermeyen bebeğinin besin alerjisini tetikledi, 1 bucuk yaşına kadar kırmızı besinlere karşı alerjisi geçmedi, ikinci dozu da doktoru yaptırtmadı zaten.Yine de En doğrusunu siz bilirsiniz tabi aşılar mutlaka önemli ama doktorunuza danışmanız iyi olur❤️