Kızlar bebeğimin doğum kilosu 4
1 ve 2.aylarda günde bir iki sefer mama takviyesiyle toplam 1bucuk kilo aldı ve 3.ayda mamayı biraktik sadece anne sutuyle 750gr daha aldı.
Sadede gelecek olursam 4.ayda koronadan dolayı kontrole gidememiştik. 3.aydan 5.aya kadar 2ayda toplam 1kilo almış. Doktoruma güvenirim öncelikle onu soyliyim ama bu 2ayda toplam 1kilo için biraz düşük ortalamanın altinda ama alt sınırda değil dedi.mama takviyesi gerekirmi hocam dedim gerek yok 5bucuk ayda tadimlara başlayabiliriz dedi birde.
Ama benim içim rahat değil ufak bir sol meme reddimiz var(birkaç dakika emiyor bırakıyor sol memeyi) ona bağlıyorum ben kilo alımının azlığını. Öncelikle 3ve5 ay arası toplam nekadar aldı bebekleriniz? Birde sağma makinem yok alsam (hangi marka?) Sol memeden ememedigini sağıp versem toparlarmi acaba?