Teşekkürler hepinize ben promalt değil de multimalt kullanıyorum sıfır şekersiz promalt aşırı şerbet resmen. mühendisin oğlu tsda görüp aldım gaz yapıyor dediler Bi kullanana sormak istedim hepinize teşekkür ederim, ilk TRENDYOL dan aldım joker de de var zaten uygun da 🙏🙏😇😇🦋🎈👩👦