busra1203 Hanımlar kalça çıkıklığı olanlar oldu mu acaba bizim sadece sağ kalça da kısmi çıkıklık varmış değerler ise beta 53 Alfa 49 sizlerin nasıldı
Kurt07 busra1203 2 aylıkken ögrendik aparat taktık işe yaramadi 17 gün oldu açık ameliyat oldu 2 kalça da tam çıkıktı bizim şuan alçıda vücudu geçmiş olsun pediatri ortapedisi olsun doktorunuz
mehtapca06 Kuzenimin bebeğinde oldu ama geç farkettiler kontrol ettirmemiş o zamanda zorunlu değildi sonra ameliyat oldu şimdi hiç bir sıkınyısı yok çok şükür