Cesurbebek kaç aylık bebeğiniz, zaten nöroloji doktorunuz olmalı, o da zaman içinde fizyoterapist e yönlendiriyor, 6 aylık olduğunda gelişim uzmanı test yapıyor, en az 2 yaşına kadar sürekli olarak bu üçü tarafından kontrol altında olucak bebeğiniz, yaşıtlarını yakalaması sağlanıcak. Merak etmeyin 2 yaşına gelmeden yakalıyorlar çoğu zaman ☺️ benim kızım 34 haftalık doğdu, şu an 8 aylık 2 ay önce gelişim testi yapıldı, kaba motor gelişimi 4 ay civarında dendi bir tek o geriden geliyordu, önümüzdeki ay tekrar yapılacak bakalım. Merak etmeyin öyle veya böyle büyüyorlar ☺️