batununannesi Arkadaşlar merhaba 2 ay 4 günlük oğlum var 4 gün önce verem aşısı yapıldı ancak kabuk bağlamadı. Sadece kızarıklık var. Bu aşının tutmamış olması anlamınamı geliyor? Sizlerinki kabuk bağlamışmıydı yada kaç gün içersinde bağladı?
Ece06 batununannesi vallahi bende anlamadım bu durumu ya hiçbir belirti Yok teninin üzerinde ... haftaya kontrole gidicem o zaman sorucam merak ettim bende çünkü aşısı 25 gün oldu olalı 🤷🏻♀️
Ipekk batununannesi henüz yeni biraz daha zaman geçsin kabuk bağlar. Başlarda öyle kızarıklık oluyor sadece. Tam hatırlamıyorum sanırım 5-6 hafta sonraydı yara gibi gördüğümde . Normal yani
Derinsum batununannesi kızım 4 ay 27 günlük önce küçük kzardi sonra iltihaplandi şimdide kabuk bağlamış
Onetreehill Canım bende öyle acaba tutmadımı demiştim. Şuan sivilce gibi oldu kabuklanıyor merak etme zamanla belirginleşecek. Oğlum 4 ay 15 günlük, 3 bck aylıkken aşı kendisini göstermişti:)
Zeynepeymen batununannesi endişe etmeyn bende evham yaptım kızarmadı kabuk olmadı acaba aşı tutmadımı die ama doktorumz 4 aydan snra olur dedi gerckrnde sımdı kızarık hafıf kabuklı
Barisalpinannesi batununannesi canim ilk baslarda bizde de sadece kizariklik oldu 1 ay sonra falan baya kotu oldu kizardi sisti iltihap varmis gibi oldu. Doktora sorduk normal seyir dedi. Simdi 7 aylik bizim asi izlerine benzemeye basladi.
Tgczyp batununannesi benim kızımda da çok geç belirti verdi ilk 1 ay hatta hiç kızarmadık bile sonradan kızardı şimdi 6,5 aylık kabuk tütmüş yara gibi duruyor
Deletedmom22 batununannesi 5 aylığız kabuk bağladı ve düştü hemen kabuklanmıyor biraz beklemek gerekiyor
Amineee batununannesi kuzum bende bugun yaptırdım hemşire 1 aya kadar kabuk baglar korkma dedi daha erken yani endişelenme