Aydnaydn bizim burda hava 38 derece yanıyoruz oğlum evde zıbın tek giydiriyorum gündüzleri uyutunca altına şort giydiriyorum vantilatörü açıyorum gecede kısa kol giydirip vantilatörü açıyorum klimadan bi nevi daha iyi ben bile klimali ortamlarda duramıyorum direk başıma vuruyor ağrı yapıyor