Papatyaseverr Hanımlar bebeğim 3 ay 24 günlük yeni daha ama ağzında tükürük yapıyor sürekli ben siliyorum bebeğim tekrar yapıyor ne demek bu sizinkiler ne zaman yapıyordu bu davranışı çokta tatlı oluyor ağzını yicem bigün 😃
aksu5334 Papatyaseverr benim oğlan da 3 ay 20 günlük 5 parmak birden ağızda olmuyo iki parmak. Sürekli akıtıyo ağzı bazende kendi bilerek köpük yapıyo. Normal sanırım diş kaşınmaları başlıyomuş bu zamanlarda
Eda_sahra_yaman Papatyaseverr biz de 5 Mart doğumluyuz durum aynı tükürük çıkartıyor ve elleri ağzında hep 😊 sesler çıkartıp dinliyor kendini gülücükler saçıyor ☺️ Maşallah hepsine
Papatyaseverr Eda_sahra_yaman evet ya böyleyiz bizde bazen kolunu bile yalıyor kolundan yüzüne bulaşıyor tükürükleri 😊
Sedaathy Benım kızımda 6 mart dogunlu ellerı agzında bol salya ve tukuruk baloncuk yapıyor tek parmagıyla dıslerını karıstırıyor bol bol konusuyor🥰🧿
Papatyaseverr Sedaathy ahahaha o tükürük yapma hiç bitmiyor zaten ben siliyorum saniyesinde yine baloncuklar oluyor 😊
Poyraznisam Biz 69 günlügüz son 10 gundur sureklı salya akıtıyoruz eller hep agızda agu ehhh hheee gıbı sesler bırde baloncuklar cıkarıyorum cok tatlılar ya Rabbım hepsini koruyup kollasın