Canım hiç bilgim yok postun üstte kalsın.Kızım emerek uyuyor 10aylık,zorlanmıyorum ama denedim bir iki kez ve asla uyumadı kendi başına direk ağlama moduna girdiği için vaZgeçtim saldım artık😄en azından emerek uyuyor düzeni var ama kendi uyusun istemiştim hayal oldu. 1 sene daha böyle devamm.bizde durumlar böyle ☺️☺️Umarım sen halledersin bir şekilde🙏🏻🌸