Sevgili anneler bebeğim 37 günlük ilk 1 ay hep anne sütüyle devam ettik ancak sadece 300 gram almıştı mama takviyesi yapmaya karar verdim . Bebelacla başlamak istiyorum tam olarak kaç saat arayla ne kadar vermem gerekir bu mamayı. Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim 🙏