Aliarslanm merhaba , cildime haftada bir gece yatmadan önce dermaroller uyguluyorum, hemen sonrasında bir serum sürüyorum. Serumu emdikten sonra azıcık madecassol+sudocremi incecik sürüyorum. Sabah uyanınca pırıl pırıl, renk tonu eşit dolgun bir cilt 👍🏻
Onun dışında temiz tutuyorum genelde, killi yıkama jeliyle yıkıyorum. yazları sadece güneş kremi sürüyorum ,cilt makyajı yapmıyorum. Heliocare’in renkli güneş kremi var, ondan da çok memnunum.