_ikiz_annesi_ Nisam ayında başvuru yapmıştım bu zamana kadar e-devlette sürekli devam ediyor yazıyordu. Bugün aradığımda 22 Mayısta kabul olduğu soylenildi.Ama para yatmamış daha.Kabul olduktan ne kadar süre sonra yardım yatıyor.
Elif4d _ikiz_annesi_ canımm nedir bu ikiz yardımı ? Nerden başvuru yapılıypr süresi falan warmo acaba
Elif4d _ikiz_annesi_ alo 170 i ara ordan söyşerşer yatıp yatmadğını. Benm emzirme param eşimin üstüne yatmş habermz olmadan geri almışşar aradık bu numarayu tekrar yatırdılar
AlmilaAtilla _ikiz_annesi_ ikiz yardımı dediğiniz 150 TL birine 150 TL birine 300tl para aliyoruz biz iki ayda bir o mu canım
2papatya Benimde haziranda ikizlerim oldu acaba herkese mi veriliyor bu yardım yoksa durumu olmayanlara falan mı?