Mama yememize rağmen 2aydır 230 gr almış ama kilosu iyi Die. Önemli bişi olmadığını artık beyin gelişimine yoğunlaştığını söyledi doktor. Bilemedim aynı yiyip içiyor ama çok az aldı tek fark artık sabah 6da kalkıp akşam 9a kadar asla 5dk sabit durmuyor ben buna bağlıyorum