_ikiz_annesi_ Nisam ayında başvuru yapmıştım bu zamana kadar e-devlette sürekli devam ediyor yazıyordu. Bugün aradığımda 22 Mayısta kabul olduğu soylenildi.Ama para yatmamış daha.Kabul olduktan ne kadar süre sonra yardım yatıyor.