Hafsa_anne Kızlar bebeğim 10.5 aylık emziriyorum. Ve bugün dişime amalgam dolgu yaptırdım yani eski amalgam söküldü yenisi takıldı. Doktorum bir problem olmayacağını söylemişti ama internette emziremeceğim yazıyor
hunilimomm Hafsa_anne vallahi internete baksaydık suan herkes ölmüştü canım eğer içinde hala şüphe varsa istersen sağ öyle emzir bende dolgu yaptırdım hatta bazen iğne bile olmam gerekiyordu bu tarz seylerde sağıp emzire biliyormusuz
BaderyaKazak Hafsa_anne sütünü sağ 2 saat sonra onu verme daha sonra emziren bilirsin ben kanal yaptırdım gri dolgu olmadığı sürece birşey olmaz korkma
MarlaSinger Ben 1 ayda 4 dolgu iki kanal tedavisi yaptırdım abla sen ne diyorsun, 2 kez de 1000 lik augmentin kullandım ama emzirdim ikinci kutuda emzirmedik 2 gün sağdım saydığım sütü döktüm
Aysem32 MarlaSinger bende cok agri cekiyom bugun doktor agumentin verdi emziriyom ama bir sey demedi bunlari bitir dedi nasil kullanmam gerekiyor canm
annediyebiri MarlaSinger daha dayanıklı olduğu için tercih ediliyormuş bende doktora istemiyorum deyince daha dayanıklı demişti
MarlaSinger Aysem32 internette bi site var e-lactancia diye oraya ilacın adını yazın risk oranı yazıyor emzirme döneminde. Ben baktım augmentin minimal risk yazıyordu. Ama benimki çok inatçı bi enfeksiyondu. İki kutu augmentin kullandım ikisi de 1000 mg. İlkinde emzirdim valla ama ikinci kutuda iki gün sağıp sağdığım sütü döktüm. Üçüncü gün emzirdim
saripapatyam2 annediyebiri nette bende baktımda amalgam hamilelik ve emzirme döneminde yapılmaması gerekir yazıyor.
MarlaSinger annediyebiri ya artık diğerleri de dayanıklı. 10 sene dolgu kullanan var iyi bi doktor olması lazım. Cıva içerdiği için vücuda da zararı vardır bi yerden sonra bence
annediyebiri saripapatyam2 benimde emzirme döneminde idi rica edince yapmadi. Yoksa yapacaktı bu yazdığınızı da bilmiyordum ben amalgam dolgunun genel olarak civa içerdiğini ve zararli olduğunu biliyordum.