Ben yedi ay kullandım adet olmadan kullandım emziren anneler için önerilen tek doğum kontrol hapı
Herkes kanamam çoğaldı Ara ara lekelenme oluyorum diyor ama Ben de olmadı sürekli aynı saatte almak ilacı beni yordu strese girdim o yüzden farklı korunma yöntemine geçtik eşim korunuyor