Gnazli bende öyle sabit bişey yemiyorum gerçekten aa o süt yaparmış onu yiyim sürekli onu içeyim diye öyle takıntı yapmıyorum doğmadan önce ne yiyorsam yada hamile kalmadan önce ne yiyorsam onu yiyorum sadece gazlı içecekler içmiyorum ilk zaman kuru fasulye nohut falan gaz yapan şeyler yemiyordum şimdi herşeyi yiyorum benim bebeğim sadece 1 gögsümle doyuyor diğer emzirmemde de diğer gögsümü emziriyorum