[silindi] Melekliiik canım benım oğlumda oyleydi reflu yatagına yan yatır doktor bugunde soyledim cok şükür eskısı gibi olmuyor sırt üstü yatıyorsa genzıye kacıyordur
dygcm Melekliiik bebeklerde fışkırarak kusması genelde reflüden oluyor ama doktorunuza danısmanızda fayda var bide takip edin bakalım ne kadar süre daha devam edicek
Melekliiik dygcm binkere dha kustu ama fıskırarak degil daha sakin bi sekılde yarn doktor kontrolum var sorucam
Melekliiik [silindi] evet yatarak emziriyorum ama emdiği yerde fıskırtarak kustu hani o korkuttu beni
[silindi] Melekliiik hayır yatarak degıl normal emzir emzirdıkten sonra 15 dk felan dik tut gazını cıkar Dr oyle dedi bana