Bebeğim 1,5 yaşına girecek 1 yaşında formül mamayı bıraktım günde bir kere süt ve gece ek gıda veriyordum gece mamaları varya biberonda ondan gündüz sadece yemek yiyip yatırıyordum çok iyiydik sonradan 2 hafta önce hastalandı ishal+pişik 2 hafta sürdü tam iştahsızlık o biçim mama bile içmiyordu sonra geçti çok şükür yemeye başladı derken 2,3 gündür yine herşeyi reddediyor en sevdiği şeyleri bile sadece biberonla mama ve süt içiyor ağlıyorum sinirden çok yıprandım sebze vs zaten yemiyor normal de de çok nadir hep makarna pilav krep peynir tarzı şeyler seviyor varmı böyle çocuğu olan yoksa bizde mi bir sorun var 😔