80 günlük bebeğim var saat başı emer 2 saat uyuduğu zaman süt sağıp veriyorum her sağımda 50cc çıkıyo manuel wee baby ile sağım yapıyorum 50 yi geçmiyo çişli bezde alıyorum bebeğimden 50 cc yi anca bitiriyor bazen kalıyor bile mamayı da alan bir Bebek değil çıkarıyo hemen napmalıyım sizce sütümün az olduğunu düşünüyorum 😔