Beren2323 Bebeğim sürekli aynı çorbaları yemekten sıkıldı zaten iştahsız bir bebek domates çorbasını bi zararı olur mu reflüsü de var 🙄
AslhanDivarc Beren2323 piştiği için asidi kalmıyordur diye düşündüm ama emin değilim yanlış bişey söylemiş olmiyim
Beren2323 AslhanDivarc bende öyle düşündüm sürekli aynı çorbalardan bıktı zaten iştahsız yer belki dedim 🤷🏻♀️