Tuba Gaz sorunumuz hiç olmadı çok şükür gazlı bir bebek değil o yüzden onu düşünmedim açıkçası 🤦 birkaç gün öncesine kadar dolu dolu çişli bez alırdım altından şimdi günde 2 kez, kilo alımından da emin değilim henüz bilmiyorum 2600 doğdu 1 aylıkken 3800 olmuştu ama o zaman sütüm fazlaydı şimdi resmen göğüslerim bomboş ancak gece doluyor o da sağınca sabah birkaç saat idare ediyor🤦