gamzekiz07 canim annelik çok kutsal bu kadar takma uzme kendini inan heryerim catlak içinde kipkirmizi benimde biraz moralim bozuluyor ama sonra kizlarima bakip şükür ediyorum hepsi geçer kilo da zamanla verilir emzirdikcede gider derler daha çok yenisin boll su iç yeşillik saglikli beslen tatliya felan çok yüklenme veririsin yavas yavaş