ebrarismom merhabalar kızımın gelişimsel kalça çıkığı öyküsü vardı daha sonrasında dr tarafından yuvasına oturduğu söylendi şimdi 9 aylık yürütmeye çalıştığımızda sağ ayağını çok güzel atarken sol ayağını (sol kalçada sıkıntı vardı ) hem sürüterek hemde parmak ucunda yüryor yani solu sağın yanına çekiyor böyle bir sıkıntı yaşıyan oldu mu olduysa dr ne önerdiler (cuma dr götürcem )
Huris ebrarismom ebrarismom iyi geceler beyincigi nasil kuzunun acaba benim yegenimde 2.5 aylik ve beyi ciginin 3 te 1 gelismis dendi siz nasil bi yol izlediniz
Ceren Canım benimde kalça cikikligim olmuş küçükken ama Dr geçti dediyse bu şekilde yurumemesi lazım en kısa zamanda mutlaka baktır çünkü kalça çıkığı çok zor bir durum ilerlerse onun farklı tedavi yöntemleri var parmak ucunda yürümesi genelde her çocuk yürür özellikle de yürüteç kullanan. Çocuklar o şekilde yürüyor kalça çıkığı olan bebeğin anlaşılması için bir yöntem soyleyim annem bendeki kalça çıkığı ni o şekilde bilmiş bebeğini yatır iki bacağını da düz bir şekilde uzat bebeklerdeki o çıkan çizgiler aynı yerdeyse korkma ama çizginin biri aşağıda diğeri yukarıda bir türlü denk gelmiyorsa hiç bekleme git Dr geçmiş olsun inşallah birşeyi yoktur
ebrarismom Ceren çok sağol canım kıvrımları eşit ama sol ayağını sağ ayağının yanına sürütüyor yani adım atmıyoe ama bazende atıyor 2 3 adımda olsa cuma günğ götürücem dr bakalım ne diyecek
Ceren ebrarismom ayağa diktiginiz zaman ikisininde üzerine basıyor mu yani sürüdugu ayağına ağırlık verebiliyor mu
ebrarismom Ceren ikisininde üzerine basıyor ama yürrken sağ ayağını tam basıyor diğerini yürürken parmaklarının üzerinde yürüyo normalde ikisininde üzerine basıyır
ebrarismom Ceren doktora gittk doktor çocuğun denge sistemi (beyincik) gelişmediği için böyle şeylerin olabiliceğini normal olduğunu söyledi
Ceren ebrarismom oh canım çok şükür ki birşeyi yokmuş sevindim birseyinin olmamasına rabbim bağışlasın 🙏