Emo bende senin gibiydim 3 gundur yogurtla tadim yapiyoruz biraz rahatladim😂 ilk olarak 3 gun kurali uygulayacaksin. ornegin yogurtla mi basladin ? ilk gun cay kasigi 2. gun 1 tatli kasigi 3. gun 1 corba kasigi yedireceksin. bakacaksin alerji var mi ? yoksa onu serbest gidalar arasina al. ( ben bir deftere yaziyorum😂). bende acemi sayilirim ama cozdum bu isi cok keyifli. bugun yogurt tadimimiz bitti 3. gundu. yarin havuc haslamasi ile 2. tadimlara baslayacagim. sonrasinda kabak patates vs diye gidicek zaten 1 ay tadimlara gidiyor. sadece 3 gun kuralina dikkat et. bir de once meyve verme bebekler meyvenin tatli olmasi sebebiyle yiyorlar sonra sebze yemeleri zorlasiyor. tecrubesi olanlar daha cok yazarlar umarim ben de faydalanirim.
Not: ben ilk gun 3 tatli kasigi sonrasinda 4 -5 kasik diye gittim. cunku kizim yedi. yemek istemeyince zorlamadim. 1 cay kasigi yazmasina takilma