bakimm42 Selam arkadaşlar rota virüsü aşısı zamanımız gelmiş yaptırmayalar var mı doktor illa yaptır yada yaptırma demedi fikriniz hangisinden yana yardımcı olabilir misiniz
Pnck bakimm42 bence yaptırmalısınız. Bebeğiniz o virüse yakalansa ağır geçirecek ama aşı olursa en hafif sekilde atlatacak.
Mom8 bakimm42 oğlum rota geçirdi. Her çocuk da aynı mı olur bilemiyorum ama oğlum çok ağır geçirdi yürüyen çocuk tekrar emeklemeye geriledi 1 hafta hastanede yattık. Onu öyle görümce kızıma yaptırdım ben tekrar aynı şeyi yaşamak istemem
Deletedmom896 bakimm42 ben yaptırdım bizim riskliydi süt alerjimiz var ama rota önemli yaptırdım şükür bi sorun yaşamadık
asyasare bakimm42 ben yaptirdim. eger imkaniniz varsa yaptirmalisiniz bence. ishal ates gercekten korkutucu seyler