Aselimmmm33 merhaba. Oğlumda egzama var. Doktor önerisi ile şampuanını değiştirdik. Çamaşırlarını çift durulama yapıyorum. Bir de nemlendiriyorum cildini. Kortizonlu krem biz de kullandık. Ben 1.5 yaşındayken birkaç kez cici bebe ve çubuk kraker vermiştim oğluma. Kesinlikle paketli gıdalardan uzak tut dedi doktor. Onun içindeki koruyucu maddelere alerjik reaksiyon gösteriyormuş vücudu. O yüzden kaşıntı ve ensesinde kızarıklık, kuruluk oluyormuş. Tavsiyelerine uydum. Bir ay içinde tamamen geçti çok şükür.