MinnakAsel meliss14 sudocrem iyi grliyi ama malesef havalar sıcak olduğu için tekrarliyo hergun duş aldirin oda çok etkili oluyor
sebnemrah meliss14 hergun banyo yaptır ve fensitil diye bir krem verdi Dr bana onu kullancam şimdi sudocrem sürdüm ama işimi görmedi
Birkoalaanasi Sudocrem sürüyorum bayaa etki ediyor. Sıcaklarda normal, olabildiğince ince giydirmeye ve evin sıcaklığa dikkat et 🥀
Defne_Duru Boşu boşuna pişik kremi falan sürme çocuğa, doğal gülsuyu sür pamukla, çabucak geçiyor bana dua edersin.ben otacı kullanıyorum gayet iyi
meliss14 sebnemrah hergun yaptırıyorum ama gecmiyo 4 gün oldu sıkıda giydirmiyorum zibinla duruyor askılı anlamadim nasıl oldu
Celestial meliss14 burada başka bir postta okumuştum, oğlumda da vardı geçirdi. Bir arkadaşa dr 1 lt suyun içine 1 çay kaşığı kaya tuzu koyup onunla silmesini söylemiş, denedim iki günde geçirdi.