Selam kızlar.. 16 günlük bebeğim var. Sürekli göğsümde durmak, sürekli emmek ve kucağımda uyumak istiyor. Kendimden nasıl ayırabilirim?? Bide Nukun emziğini aldım ama onuda tutmak istemiyor. Acaba Philipsin emziğini mi alsam diyorum değişen bişi olurmu? Önerileriniz var mı bana yardımcı olablir misiniz ?