gzd65 bizde de aynı durum. Avent yeni doğan olmasına rağmen çok hızlı akış daha sonra chicco yenidoğan aldık o biraz daha az akıyor ama yine bebeğe çok geliyor haliyle memede sinirlenip ağlıyor ben daha çözümünü bulamadım her emmede ağlayarak kavgayla emiyor düzeliriz inşallah bizde, sizde 🤦🏻♀️