Merym19 elele ranger kullanıyorum biraz büyük ama diğerlerine göre en kibarıyla, çok rahat orası ayrı, amaa puseti en fazla 6 ay kullanıyosun, sonra normal araba gibi kullanıyosun yani, eğer çok dışarı çıkmayı düşünmüyosan ilk aylar kabin boy al. Şuan baktım elele plane kabin 1300 müş kesin ondan alırdım ya 🤦🏽♀️ Her türlü kabin, bastona geçişiyosun kısaca 😘