ErvaKoc ne demek hepimiz aynı gemideyiz herkesin denizi ayrı fırtınalı. Kendini hiiiç helak etme canım benim illa anne sütü alacak diye bişey yok bi yığın bebek var mama ile büyüyen, hiç emmeyen bebekler var bi şekilde büyüyorlar gayette sağlıklılar. Annemn komşusu mesela kızı 3 ay emmiş sonra mama ama hiç hasta olmuyo ben anne sütü ile büyümüşüm hemen hasta oluyorum. Emse iyi olur senin içinde rahat olur ama mama da yese sorun yok kendini de bebişide üzme.