Merhaba oğluma bir hafta evvel üç adet bir yaş aşısı yapıldı (kkk, su çiçeği ve bi aşı daha) bi kaç gün huysuzluk yapar ateşi de geçerse calpol ver dedi hemşiremiz. ama ateşi surup vercek kadar yükselmedi ama normal derecede de değil hep 37 de ama kafası yanıyo, kol altları sıcak duş ya da ilaç fayda etmedi. eşim düşük derece korkcak biley yok dedi. dr um da biraz daha bekleyelim değerlendirelim sonra dedi ama hissediyorum bu aşıdan ya da baska bişeyden ve içi yanıyo cocugumun. yok mu benzer bişeyler yaşayan inanılmaz tedirginim. normalde de gece bi kac kez kalkardı ama su an saat bası uyanıyoruz. uyanmak ta dert değil ama cok caresizim güzel anneler ne yapılır sizce? neden olur?😭