Kızlar kızım kendi kendine uyuyordu 3 ayı dolana kadar 4. Ayında aşıdan sonra biraz huzursuzlaştı o arada kayınvalidemlere gittik ayağımda salladım derken alıştı şuan yatağına bırakıyorum kendi uyusun diye döndüğü için hemen dönüyo ve ağlamaya başlıyo almazsam nasıl öğreticem uyumayı kendi başına 🥺