Ceyyllan bize de mama takviyesi verdirtti , ikinci kontrole gittiğimde tekrar sarılık dedi tahlil istedi , ağlama krizine girdim başka doktora gittik o doktorda mama vermene de gerek yok tahlile de gerek yok dedi sarılığı en fazla 5-6 o da süt sarılığı dedi içim çok rahatladı . Şimdi baya azalttım gündüz bi kere gece bi kere mama veriyorum kendini toparlandıkça da tamamen kesicem mamayı , allah sizin de yardımcınız olsun inşallah kuzucuğunuz hemen toparlar 😊