Merhaba
Bübchen pişik kremi denemeyi dusunuyorum.
Daha önce naturalive kullanmıştım. Hafif pembelik hep olmuştu.. Sonra bepanthol baby iyi geldi ama içeriği temiz değilmiş. Mustela denedim ama yağ miktarı az sanırım her kullanımda bolca sürmeme rağmen kızarıklık oluyor. hametan sürüyorum.
bübchen denemek istedim. bunları kullanıp bübcheni daha iyi bulan annemiz var mı? tavsiye eder misiniz