Kızlar bebeğim 5 gündür geceleri saat başı bazen yarim saatde uyanmaya başladı. Gündüzleri ise toplamda 1 saat anca uyuyordur parça parça 🙄 ben iyiyim alıştım uykusuzluğa bu arada 😂 ama bebeğime çok üzülüyorum. Diş değil keyfi yerinde, ağlaması yok. Sadece bol bol oyun oynuyoruz. Ama 5 gündür nasıl dayandığını hâlâ anlamış değilim. Uykuya zorlamıyorum ama yapabileceğim bir şey olmalı diye düşünüyorum. Önerisi olan var mı acaba 💤