yakup_kubra Anneler merhaba oglumun zıbınları yikadigim halde kakisli kalmış izi duruyo hala bu sekilde olup çıkaranlariniz varmi neyle çıkardınız da gecti acaba 🤷♀️
Sahreyldrm yakup_kubra Baby me leke çıkarıcı aldım e bebekten makinaya atmadan sıkıp 2 dk bekletip öyle yıkıyorum geçiyor. Eğer çoksa deterjanın içine de biraz döküyorum kalmıyor
NurNaz yakup_kubra granul sabun bire bir canım hemen geçiriyor sadece onunla yikayin makinada duru marka hacisakir marka olabilir
elizabeth yakup_kubra farmasinin leke çıkartıcısını kullanıyorum izi bile kalmıyo ama bekletmeden yıka hemen
yakup_kubra Sahreyldrm he bu deterjan citilemeden falan da cikariyomu yani benim gun icinde yikayamazsam aksam atiyorum da bazen
yakup_kubra NurNaz onla yıkıyorum canim zaten çıkarır cikarmaz atmam gerekiyo heralde binkac tane zibinla atinca bekletince hemen cikmiyo
Sahreyldrm yakup_kubra ben hiç citilemedim daha ama digeer güne kalırsa çıkarır mı bilmiyorum genelde aynı gün atıyorum makinaya çok üst degistirdigimiz için
NurNaz yakup_kubra canim ben de bekletiyorum ama cikiyor ilk yapar yapmaz islatiyorum once oyle bekliyor ama hic leke kalmiyor
0503 yakup_kubra ben dalin granül kullanıyrm 3 aydır hiç bir leke kalmadı kaka lekesi faln hemen geçti
BusbusveHashas yakup_kubra vallahi kaka bulaşır bulaşmaz suda biraz yıkayıp sonra beyaz sabunla çitiliyorum. Öyle leke kalmıyor. Eğer kurumuşsa kaka leğene basıp aynı işlemi sıcak suyla yapıyorum. Beyaz zıbınsa nokta kadar çamaşır suyu koyuyorum suya
Nebicimanne yakup_kubra makinaya atmadan önce soğuk su ve beyaz sabunla citiler makinaya atarsanız hiç leke kalmaz 🤷♀️