YazCilegi ben eczaci degilim kimsenin aklini bulandirmaya calismak gibi bir de niyetim yok. Tam tersine oyle bir durum varsa insanlari bilgilendirmek amaciyla yazdım. İki eczaneye sordum ikisi de ayni seyi soyledi, onaydan gecmemis ve guvenilir olmadigini soylediler. Ha dedikleriniz dogru olabilir, tamamen ticari olabilir onu ben bilemem. Ben de 70 liraya inmesini bekliyordum almak icin ama alamadim. Boyle birseyle karsilasinca da bilgi vermek istedim.