Elina-Sevan Ben tek çocuk düşünüyorum ama istersem 3 yaş ideal gibi geliyor. Mesela kardeşimle benim aramda 5 yaş var. O oyun oynamak isterken ben okula gidiyor ödev yapıyordum. Beraber pek bir paylaşımımız yoktu tabi doğal olarak küçükken hiç anlaşamazdık. Büyüdükçe o da belli bir yaşa gelince ilişkimiz rayına oturdu. 🌸