33 gün önce sezaryen doğum yaptım kanamam bugüne kadar azalarak geldi kahverengi olmaya başlamıştı ve damla damla geliyordu bugün normal regl kanaması gibi yoğun kırmızı gelmeye başladı ve regl olmuş gibi karnımda hafif bir sızı var sizce bu regl mi doktora başvurmalı mıyım ? Başına böyle birşey gelen var mı kırk gün olmadan normal regl gören ?