Gerçekten üzülüyorum bu bi sorun olabilir mi? Yapmayın allah aşkına. Sinir olmayın. İki gündür bi post okuyorum. Bebeği komada ayagını bir kere hareket etsim diye dört gozle bekliyolar. İyi ki yanınız da iyi ki saglıklı ki kollarını bacaklarını hareket ettirebiliyor. Suan ayakları hareket etsin diye 4 duvar arasın a evinde oglunu bekleyen bir anne var. Rabbim şafi ismiyle şifa versin. Bunları sorun etmeyin lütfen. Hareket ettirmezse bi problem vardır şükredin.