Benim kızım şuan 1 yaşında hala dedldirmedim. Bi yerde okumsutum yeni doğan döneminde vücut hücreleri gelişme aşamasında olduğu için bebeklerde kulak deldirmesi yaranın geç iyileşmesine neden olurmuş . Bence senin kızında çok küçük gira daha beklemeni öneririm. Bide yaz ayındayız banyo yaparken falan sıkıntı olabilir bence 😊