Oğlum üç aylık iki kez ameliyat oldu en son Perşembe günü ameliyat oldu cuma günü hastaneden çıktık kaynanayla aynı binada oturuyoruz kaç gün geçti gelip çocuğu gormedi şimdide gelmiş kapiyi çalıyor boook açarım sana kapıyı arıyor açmıyorum icerdende çocuk ağlıyor ses gidiyordur kesin hemen koca mı aramış evde yoksunuz heralde kapıyı acmadiniz diyor kocam Çınar evde demiş kapinpederim almış telefonu bize küsmüş mu kusmesin artık daha çok ilgileniriz demiş yaaa yemin ederimm bunlarda bir gram insanlık yokkk