momyshark1 Kizlar alerjimizde oldugu icin ek gidada cok zirlaniyoruz ve gunde mutlaka pirinc unu unu veya nisastadan yapilmis muhallebi veriyorum sizler muhallebiyi kac gun arayla veriyosunuz
espalp momyshark1 her gün öğleden sonra dönüşümlü olarak yulaf, irmik, pirinç unu ya da bebe pudingi yapıyorum. Ya da tek meyve yediriyorum. Süt alerjisi var oğlumun. 9 aylık şu an. Doktora söyledim devam et dedi
Deletedmom278 momyshark1 Bende pirinç unu kullanan biriyim oğluma. Ama her gün vermedim her gün her gün muhallebi yapılması taraftarı değilim. Eğer ek gıda olayını aştıysanız yemek ağırlıklı gitmek daha iyi. Ara ara yine muhallebi yaparsınız.
momyshark1 espalp yulafada alerjimiz var kullanamiyirum oyuzden daha cok irmik ve nisasta kullaniyorum pirinc ununu haftada 1 veya 2 bebe pudingini nasil yapiyosunuz acaba
momyshark1 Deletedmom278 evet haklisiniz ama yediklerimiz cok kisitli yiyebilceklerinide oglum secicilik yapiyo pirinc ununu haftada 1 2 kere kullaniyorum ama nisasta ve ya irmikten hergun kullaniyoruz
espalp momyshark1 penelope gurmeden hazır alıyorum canım bebe pudingini ürünlerinden çok memnunum. Çeşit bulmak zor oluyor bizler için böyle alternatif olsun diye alıyorum