Merhaba hanımlar ben 15 günlük yeni anneyim ilk günden beri göğsüm hep çatladı, artık ağlayarak emziriyordum lansinoh kullandım zeytinyağı kullanmadım olmadı en son meme uçlarım vardı onları kullandım sütüm içinde birikti ve göğüs ucum ağrısı geçti ama hala yaram var onun içinde gümüş kapak aldım onuda pahalı almaya gerek yok 100 TL aldım Hepsiburada Demek istediğim krem falan sakın para vermeyin anne sütü her şeye deva😊