Deryanindenizi Menüm yok. Her gün taze kagvaltı yapıyorum bir çorbayıbugün yaptıysam bir de yarın içiyor kalırsa dahi yedirmiyorum.
Her sabah omlet, zeytin, salatalık, domates de olur, peynir kuruz üzüm hoşafı ya da sulandırılmış pekmez ev yapımı ekmek yiyor. Ekmek yerine tsm buğday unundan pankek,krep de olur. 1 tane meyve mesela 3-4 tane kiraz 2 küçük dilim karpuz, kavun vs.
Araöğün meyve püresi.. Şeftali, mor erik, kayısı mesela ya da tek meyveden atıyoejm tencereye üzerine irmik kaynatıyorum blender yapıyorum kavanoz da meyve maması oluyor dolapta duruyor açıp yediriyorum.
Öğlen çorba, ne varsa sebze olarak atarım. Genelde kereviz kullanıyorum, havuç, patates, mercimek, bulgur, şehriye vs. Yanında yoğurt ya da hişaf şekersiz.
Akşam da yemek yiyor bazen sadece çorba yiyor. 2 öğün 1 ara öğün yada 3 ana 1 ara ôğün şeklind edevam ediyoruz.
Tavuk sote yapıyorjm soğanlı biberli sarımsaklı, yada incecik hamurdan domates biber kıyma az kimyon atıyorum lahmacun vs yedieiyorum. Bazen patates kereviz doğruyorum sulu oatates yemeği yapıyorum. 1 tane de meyve şeftali, erik,kavun,karpuz artık ne varsa😌 9 aylık olduk 8 aylık bebekde tüketebilir.