Merhaba ek gıdaya başlayalı 1hafta oldu. Şimdiye kadar yoğurt ve kabak verdim bugün de havuç vercem. İnternette araştırmalarıma göre 6.ay ve Haziran ayı sebzelerinde semiz otu taze fasulye vs var onları vermeli miyiZ? Bide semiz otu ile birlikte pirinç verilir mi ? Şu an tadımdayım daha ama sabah kahvaltı öğünü de eklesem mi 6. Ayda 2 öğün yapılması gerekiyormuş ama o sanırım erken ek gıdaya başlayanlar için de olabilir. Bu konu da çok kararsızım siz neler yapıyorsunuz ?